Ledenvergadering 1 april 2016 (laatste oproep)

Aan alle leden en certificaat houders,

Op vrijdag 1 april aanstaande zal er zoals eerder aangekondigd een ledenvergadering plaatsvinden bij Restaurant Borchland. Amsterdam-Duivendrecht.  Aanvang 18.30. Voor iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt een laatste kans om zich uit te spreken. Aanmelding vooraf niet noodzakelijk maar er zal ter vergadering een presentielijst getekend moeten worden. Die is vanaf 18.00 uur beschikbaar.

– Inloop en tekenen presentielijst

18.30 uur

– Discussie voortbestaan zo ja met welk bestuur?

– Stemming

– Sluiting en eventueel vast leggen opheffingsprocedure

Note: het voortbestaan van de AVAjax valt samen met de bereidheid van minimaal drie (nieuwe) bestuursleden om zitting te willen nemen in een nieuw bestuur.  De (voorlopige) aanstelling behoeft de goedkeuring van minimaal 2/3 van de aanwezige bestuursleden.  Het eventueel te vormen bestuur zal commitments moeten afgeven inzake invulling kerntaken (secretaris, voorzitter, bestuurslid algemene zaken en faciliteiten).

Wellicht ook zinvol om vooraf even notie te nemen van deze post. Motief

Wellicht  tot vrijdag,

Het Bestuur

Over Albert Treur @vetustioribus

Albert is sinds kort voorzitter van de aandeelhouderbelangenvereniging Ajax. Sinds zijn zesde jaar is Albert een 'die hard' Ajax fan maar kijkt inmiddels wat verder dan het gras waarop gevoetbald wordt. Albert heeft grote belangstelling voor het bedrijf Ajax en deelt zijn gedachtes over de business opportuniteiten regelmatig op dit forum. Zijn favoriete spelers in de huidige selectie zijn Sinkgraven, Nouri en Cerny. 'All time' helden van Albert zijn Johan Cruijff, Ruud Krol en Jari Litmanen,
Dit bericht is geplaatst in avAJAX, Wat zou Cruijff er van vinden?. Bookmark de permalink.